Φθινοπωρινό Πλατό τυριών

Φθινοπωρινό Πλατό τυριών

Αυθεντικά Μακεδονικά Κριτσίνια Τυριού, ζυμωμένα με λευκό κρασί, μαζί με ελληνικά τυριά, φρούτα εποχής, ξηρούς καρπούς & μαρμελάδα κάστανο, συνοδεύουν τέλεια ένα ποτήρι κρασί!

Είναι ένα πλήρες γεύμα που καταναλώνεται ευχάριστα με παρέα. Τα κριτσίνια τυριού Great Selections αποτελούν την κύρια πηγή υδατανθράκων του γεύματος, ενώ παράλληλα προσφέρουν διαιτητικές ίνες, αλλά και αρκετή πρωτεΐνη. Τα τυριά που επιλέξαμε ήταν καπνιστό μετσοβόνε και γραβιέρα Κρήτης, τα οποία αποτελούν την βασική πηγή πρωτεΐνης αλλά και λιπαρών στο γεύμα, συμβάλοντας στον κορεσμό. Το σταφύλι έρχεται να ισορροπήσει άριστα τις γεύσεις αλλά και να ενισχύσει το γεύμα με βιταμίνες (βιταμίνη C, Κ, B6, θειαμίνη, ριβοφλαβίνη), μέταλλα (π.χ. μαγγάνιο, χαλκός), αντιοξειδωτικά (π.χ. ανθοκυανίνες) και διαιτητικές ίνες. Τα καρύδια αποτελούν πλούσια πηγή ω-3 λιπαρών οξέων & αντιοξειδωτικών (π.χ. βιταμίνη Ε), και έχουν αποδεδειγμένη αντιφλεγμονώδη, αντιοξειδωτική και καρδιοπροστατευτική δράση! Τέλος, τα κάστανα θεωρούνται ο βασιλιάς των καρπών λόγω της υψηλής διατροφικής τους αξίας.

Ο συνδυασμός του κρασιού με ένα πλήρες γεύμα, που περιέχει και τα τρία μακροθρεπτικά συστατικά, δηλαδή υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λιπαρά, είναι πολύ σημαντικός! Η κατανάλωση αλκοόλ με άδειο στομάχι συχνά οδηγεί σε υπογλυκαιμία με επακόλουθη έντονη αύξηση της πείνας. Η κατανάλωση υδατανθρακούχων προϊόντων όπως τα κριτσίνια μαζί με το αλκοόλ βοηθά στην διατήρηση σταθερών επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

Το γεύμα αυτό ενδείκνυται να καταναλωθεί αργά, χωρίς άγχος και παρέα με τους αγαπημένους σας ανθρώπους. Αυτές είναι άλλωστε και μερικές από τις βασικές συνιστώσες που ορίζουν τον Μεσογειακό τρόπο ζωής!

Κωνσταντίνα Μωρόγιαννη
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος